To hytter i sommerfjellet, snødekte fjell i bakgrunnen
DNT Narvik

Vi jobber for at flere skal komme seg ut i naturen og at du som fjellvandrer skal ferdes trygt i fjellet! DNT Narvik er tuftet på frivillighet, og vi drifter og vedlikeholder 15 hytter i fjellene rundt Narvik, merker og vedlikeholder ruter og broer, og arrangerer turer i nærområdet og på fjellet. Bli med oss på tur!

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Vedtekter
Hyttene i Narvikfjellene
To hytter ved vann med fjell i bakgrunnen

Hyttene i Narvikfjellene

Narvikfjellene består av et fjellplatå på mellom 650 og 1000 meter over havet med høyere topper innimellom. Landskapet blir brutt av storslagne fjellformasjoner med spisse topper der breene står i slående kontrast til de frodige dalgangene. I dette området har DNT Narvik 15 hytter. Velkommen til oss!

Les videre